Concert 24 September

Op zondag 24 september om 14 uur verzorgen we een concert in de kapel van het klooster Sint Agatha.

Het zal een bijzonder optreden worden, met het koor onder leiding van Peter Broekmans en begeleiding van pianist Alex van de Zand. Speciaal in dit concert zijn de soliste, sopraan Heleen Meijer en een heuse ‘spreekstalmeester’, Joep Stapel, die u veel wetenswaardigs over de muziek zal vertellen.
Hoofdmoot van het programma is de muziek van Mozart, onder andere de ‘Missa Brevis’.
Daarnaast ook wat hedendaagse muziek, want dat is Caecilia: een breed genre aan muziekstijlen.

Kaartverkoop:

De "kaartverkoop" verloopt via ons emailadres : zangverenigingcaecilia@hotmail.nl . De entree kost  €12,50 per persoon (€7,50 voor Vrienden). U geef het juiste aantal op, dan krijgt u per omgaande mail een betaalverzoek. Na de betaling komt uw naam op onze gastenlijst te staan. U ontvangt dus geen fysiek entreebewijs.
Fijn u te zien de 24e september!