Gastzangersproject 2023

Geïnteresseerde zangers nodigen we bij deze uit om kennis te maken met Caecilia.
Kennis maken door deel te nemen aan een aantal repetities en het project afsluiten met een optreden.              Met dit project proberen we een nieuwe groep zangers te bereiken om bij ons mooie koor te komen zingen.

Doelgroep:
          • Geen specifieke doelgroep: voorkeur: mannen en verjonging

Wanneer:
          • 1 november tot en met 30 december 2023
          • 8 repetities op woensdagen: 1, 8, 15, 22, 29 november, 6, 13, 20 december.
          • Optreden op 29 en 30 december 2023.

Wat bieden we de gastzangers:
          • Kennismaken met Caecilia
          • Kennismaking met verschillende genres van koormuziek (bijv. pop, klassiek, kerst).
          • Deelname 8 repetities
          • Deelname aan uitvoeringen op 29 en 30 december 2023
          • Mogelijkheid om na afloop van het project lid van het koor te worden.

Wat gaan we doen:
         • Gastzangers nemen deel aan alle repetities.
         • Gastzangers studeren 4 nummers in voor uitvoering tijdens “TOP 2000-concert Middelaar”
         • Gastzangers maken ook kennis met ander repertoire van het koor.

Korte impressie van het concert op 29 en 30 December:

Geweldige organisatie van "Muziekvereniging Middelaar 1919". Twee mooie, sfeervolle concerten met geweldig publiek. Enthousiaste deelname van onze gastzangers, waarvan er verschillende lid willen worden van ons koor. Zie de extra toegevoegde pagina voor een paar foto's en filmpjes.